Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

W omnido.pl mają Państwo 14 dni na zwrot towaru (liczone od daty dostarczenia przesyłki).

Zwrotów prosimy dokonywać na adres:

Piotr Franczyk
ul. Stanisława Staszica 8D/12
55-011 Siechnice
 
Przed odesłaniem towaru prosimy o wypełnienie formularza dostępnego TUTAJ.

Szczegóły dotyczące zwrotów znajdą Państwo w naszym regulaminie, a więcej praktycznych informacji na ten temat zamieściliśmy poniżej:

 

"A CO JEŚLI ZAMÓWIONY TOWAR MI SIĘ NIE SPODOBAŁ LUB ZAMÓWIŁAM ZŁY ROZMIAR?"
Jeśli okaże się, że zamówienie nie spełniło Twoich oczekiwań lub zdecydujesz się wymienić je na inny rozmiar czy model, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu (dostępny TUTAJ) i odeślij go do nas razem z towarem, który chcesz zwrócić/wymienić na adres: Piotr Franczyk, Staszica 8D/12, 55-011 Siechnice
 
"TOWAR MI SIĘ NIE PODOBA, CHCĘ GO ZWRÓCIĆ. KIEDY ZOSTANĄ MI ZWRÓCONE PIENIĄDZE ZA ZAMÓWIENIE?"
W przypadku gdy chcesz zwrócić towar, zwrócimy Ci pełną kwotę zamówienia w ciągu maksymalnie 14 dni liczone od daty otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu (pod warunkiem, że towar też już do nas wrócił).
Pamiętaj o podaniu na formularzu zwrotu numeru konta bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze (powinien to być numer konta, z którego było opłacone zamówienie).
 
"TOWAR MI SIĘ PODOBA, ALE ZAMÓWIŁAM ZŁY ROZMIAR. JAK MOGĘ GO WYMIENIĆ NA INNY?"
Jeżeli chcesz tylko wymienić towar na inny rozmiar lub model, możesz zrobić to na dwa sposoby:
 
1. Sposób ekspresowy:
  • Dokonaj ponownego zakupu wybierając rozmiar/model, na który chcesz wymienić swoje poprzednie zamówienie i opłać je lub wybierz płatność przy odbiorze.
  • W uwagach do zamówienia lub w mailu powiadom nas, że chcesz dokonać wymiany.
  • Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu (dostępny TUTAJ) i odeślij go do nas razem z towarem do wymiany na adres: Piotr Franczyk, Staszica 8D/12, 55-011 Siechnice.
  • Nowe zamówienie zostanie zrealizowanie w takim samym czasie jak każde zamówienie, natomiast przelew środków za zwrócony towar wykonamy w tym samym dniu, w którym otrzymamy Twój zwrot (a nie jak w przypadku zwykłego zwrotu).
2. Sposób standardowy:
  • Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu (dostępny TUTAJ) - dopisz w dowolnym miejscu informację o chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub model i wskaż na jaki chcesz go wymienić.
  • Odeślij do nas wypełniony formularz razem z towarem do wymiany na adres: Piotr Franczyk, Staszica 8D/12, 55-011 Siechnice.
  • Zlecimy wysyłkę do Ciebie nowego zamówienia w dniu otrzymania przez nas zwróconego towaru.
  • Ze względu na dużą ilość zamówień, nie możemy zagwarantować, że wybrany rozmiar/model na wymianę będzie dostępny gdy otrzymamy przesyłkę zwrotną w tym sposobie.

Przypominamy, że zarówno w przypadku zwrotu jak i wymiany towaru, abyśmy mogli je przyjąć, muszą one być zapakowane w oryginalne opakowanie, posiadać nienaruszone metki producenta oraz nie mogą nosić śladów użytkowania, dlatego prosimy między innymi o nie przymierzanie ubrań w makijażu ;)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl