FAQ

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA W SKLEPIE

Czy założenie konta w sklepie jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne by dokonać zakupu. Nawet bez rejestracji można śledzić status zamówienia (statusy są wysyłane na maila, którego należy podać przy uzupełnianiu danych adresowych w koszyku)

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć ikonkę w lewym górnym rogu a następnie napis "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie na zarejestrowanym koncie.

Czy mogę dokonać zmiany danych adresowych?

Oczywiście, w każdej chwili można zmienić dane adresowe.

PRODUKTY

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar interesującego mnie produktu?

Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na karcie produktu poniżej zdjęcia.

Czy wszystkie produkty znajdujące się na stronie sklepu są dostępne?

Wszystkie produkty widoczne są dostępne do zakupu, jednak nie w każdym rozmiarze i wersji kolorystycznej.

ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać/zmienić złożone zamówienie?

Istnieje możliwość wycofania lub zmiany złożonego zamówienia pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane kurierowi. Należy niezwłocznie skontaktować się przez czat dostępny na stronie sklepu, pod adresem mailowym: bok@omnido.pl lub pod numerem telefonu : +48 603 601 345

Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

Statusy realizacji można na bieżąco śledzić poprzez link podany w wiadomości mailowej.

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Niestety ze względu na rodzaj naszej działalności, nie istnieje możliwość odebrania towaru w sklepie stacjonarnym.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Paczkomaty InPost). Zasady naliczania opłat najlepiej sprawdzić w tabeli znajdującej się w każdej karcie produktu

Oferujemy darmową dostawę od 100 zł bez względu na wybrany sposób płatności i dostawy.

Jaki jest termin realizacji/wysyłki zamówienia?

Wysyłka towaru do Państwa następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (nie dotyczy pobrań) lub od momentu pozytywnej autoryzacji karty płatniczej, ale ze względu na możliwe opóźnienia wynikające z dużej ilości zamówień podajemy czas wysyłki 48 godzin.

PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie mają Państwo szereg dostępnych form płatności:

  1. Przelew zwykły/tradycyjny na rachunek bankowy.
    Alior Bank S.A.
    08 2490 0005 0000 4530 6122 1779
    Dane do przelewu:
    Piotr Franczyk
    ul. Kruszwicka 47/7
    53-652 Wrocław

    W tytule przelewu prosimy podać:numer zamówienia oraz Imię i Nazwisko.

    Klient, który wybrał opcję płatności przelewem bankowym jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

  2. Przelewem online:

    Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:

    • PayPal
    • Shoper Płatności
  3. Raty mBank:

    mRaty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.

WYMIANA LUB ZWROT

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

W omnido.pl mają Państwo 14 dni na zwrot towaru (liczone od daty dostarczenia przesyłki).

Zwrotów prosimy dokonywać na adres:
Piotr Franczyk
ul. Stanisława Staszica 8D/12
55-011 Siechnice

Przed odesłaniem towaru prosimy o wypełnienie formularza zwrotu dostępnego w zakładce „Reklamacje i zwroty”.

Jak mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?

Jeśli chcesz zwrócić towar:

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu i odeślij go do nas razem z towarem, który chcesz zwrócić na adres:

Piotr Franczyk, Staszica 8D/12 55-011 Siechnice.

Jeżeli chcesz tylko wymienić towar na inny rozmiar lub model, możesz zrobić to na dwa sposoby:

  1. Sposób ekspresowy:

    Dokonaj ponownego zakupu wybierając rozmiar/model, na który chcesz wymienić swoje poprzednie zamówienie i opłać je lub wybierz płatność przy odbiorze.

    W uwagach do zamówienia lub w mailu powiadom nas, że chcesz dokonać wymiany.

    Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu i odeślij go do nas razem z towarem do wymiany na adres:
    Piotr Franczyk,
    Staszica 8D/12,
    55-011 Siechnice.

    Nowe zamówienie zostanie zrealizowanie w takim samym czasie jak każde zamówienie, natomiast przelew środków za zwrócony towar wykonamy w tym samym dniu, w którym otrzymamy Twój zwrot (a nie jak w przypadku zwykłego zwrotu).

  2. Sposób standardowy:

    Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - dopisz w dowolnym miejscu informację o chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub model i wskaż na jaki chcesz go wymienić.

    Odeślij do nas wypełniony formularz razem z towarem do wymiany na adres:
    Piotr Franczyk,
    Staszica 8D/12,
    55-011 Siechnice.

    Zlecimy wysyłkę nowego zamówienia w dniu otrzymania przez nas zwróconego towaru.

    Ze względu na dużą ilość zamówień, nie możemy zagwarantować, że wybrany rozmiar/model na wymianę będzie dostępny gdy otrzymamy przesyłkę zwrotną w tym sposobie.

Jak długo będę czekać na zwrot środków za zamówienie?

W przypadku gdy chcesz zwrócić towar, zwrócimy ci pełną kwotę zamówienia w ciągu maksymalnie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu (pod warunkiem, że towar też już do nas wrócił). Pamiętaj o podaniu na formularzu zwrotu numeru konta bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze (powinien to być numer konta, z którego było opłacone zamówienie).

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl