- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    Zakupy OnLine na allino.pl
				
				0
        
            twój koszyk
                            0,00 zł
                    
        - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
                
Rozszerzenie gwarancji Vostro NB 7xxx 3Y ProSupport>4Y ProSupport
 
                  
              
                  
              
              Symbol:
                VN7M7_3PS4PS
              
          
        | Wpisz swój adres e-mail | 
| Wysyłka w ciągu | 3 dni | 
| Cena przesyłki | 12 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Brak towaru
                
                 | 
        
| Zostaw telefon | 
Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
- Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
 - Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
 - Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
 - Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
 - Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
 - Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
 - Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
 - Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
 - Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
 
Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
- Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
 - Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
 - Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
 
| Informacje o produkcie | |
| Czas trwania | 4 lata | 
| Rodzaj | On-Site (Naprawa na miejscu) | 
| Gwarancja bazowa | 3 lata NBD | 
| Czas reakcji | Next-Business-Day | 
| Godziny zgłoszeń (dni x godziny) | 7 x 24 | 
| Pasuje do | 
  Vostro 7500, 7590, 7510, 7620  | 
 
| Oznaczenia | |