• Rozszerzenie gwarancji 3Y Tech Care Basic DL360 G10/G10+ Smart Ch H44YVE

Brak towaru
2836.26
Wpisz swój adres e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
Kurier 0
Paczkomaty InPost 12
Poczta Polska 15
Poczta Polska (Pobranie) 20
Dostępność Brak towaru
Zostaw telefon

HPE 3 Year Tech Care Basic DL360 Gen10/Gen10+ Smart Choice Service

Usługa HPE Tech Care to usługa wsparcia operacyjnego dla produktów sprzętowych i programowych HPE (w tym wersji lokalnych i jako usługa). Usługa HPE Tech Care może pomóc zespołom IT skupić się na rozwijaniu działalności poprzez proaktywne poszukiwanie lepszych sposobów wykonywania zadań, zamiast skupiać się tylko na problemach reaktywnych.

Usługa HPE Tech Care umożliwia bezpośredni dostęp do specjalistów zajmujących się konkretnymi produktami i zapewnia ogólne wskazówki techniczne, które pomagają Klientom nie tylko zmniejszyć ryzyko, ale także znaleźć sposoby na wydajniejsze wykonywanie zadań. Klienci usługi HPE Tech Care mogą uzyskać dostęp do wsparcia za pośrednictwem wielu kanałów, w tym telefonu, funkcji czatu w czasie rzeczywistym, automatycznego rejestrowania incydentów i moderowanych forów HPE ze zdefiniowanymi czasami reakcji. Klienci uzyskują dostęp do specjalistycznych zasobów technicznych ze specjalistyczną wiedzą na temat sprzętu i/lub oprogramowania w kontekście konkretnego obciążenia, co może pomóc Klientowi uniknąć marnowania czasu na odpowiadanie na pytania dotyczące selekcji lub uprawnień.

Usługa HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, oferując ogólne wskazówki techniczne dotyczące obsługi, zarządzania i bezpieczeństwa obsługiwanego produktu.

Oprócz tradycyjnego wsparcia technicznego usługa HPE Tech Care obejmuje dostęp do portalu serwisowego HPE ulepszonego i spersonalizowanego rozwiązania cyfrowego, które zapewnia przydatne dane o produktach HPE, przypadkach serwisowych i umowach wsparcia objętych usługą HPE Tech Care. Klienci mogą łatwiej zarządzać swoimi zasobami, rozpoznając różne produkty zainstalowane w środowisku Klienta i sposób, w jaki te produkty ze sobą współdziałają. Nowe narzędzia samoobsługowe umożliwiają Klientom wykonywanie określonych czynności bez konieczności otwierania zgłoszenia pomocy technicznej, a także udostępniają portal z wyselekcjonowanymi zasobami wiedzy. Usługa HPE Tech Care zapewnia dostęp do zasobów HPE, które pomogą w dążeniu do doskonałości operacyjnej i optymalizacji wydajności od brzegu do chmury.

Informacje o produkcie
Czas trwania 3 lata
Rodzaj On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas reakcji Next-Business-Day
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) 5 x 9
Pasuje do

DL360 Gen10/Gen10+

Wersja Cyfrowa / do pobrania
Oznaczenia image
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Wersja:
Cyfrowa / do pobrania
Czas trwania:
3 lata