HPE Tech Care Essential
15-minutowy czas reakcji na zdarzenia o wadze 1 przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (bezpośredni kontakt ze specjalistą produktowym, zależnie od dostępności tej opcji) Przybycie na miejsce w ciągu 4 godzin przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Poziom Essential jest przeznaczony dla firm wymagających szybszej reakcji na zgłoszenia i bardziej kompleksowego wsparcia. Oprócz wszystkich korzyści płynących z poziomu Basic, Essential oferuje szybsze czasy reakcji na problemy, rozszerzone wsparcie techniczne oraz dostęp do zasobów online, takich jak baza wiedzy HPE i narzędzia diagnostyczne. Essential jest zalecany dla organizacji zależnych od swojej infrastruktury IT, gdzie czas reakcji na problemy ma kluczowe znaczenie.
Informacje o produkcie |
Czas trwania |
3 lata |
Rodzaj |
On-Site (Naprawa na miejscu) |
Czas reakcji |
Call-to-Repair 4h |
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) |
7 x 24 |
Wersja |
Cyfrowa / do pobrania |
Oznaczenia |
 |