-
Kategorie
-
IT GSM
- Komputery
- Notebooki
- Serwery
- Drukarki/urządzenia wielof.
- Akcesoria IT
- Akcesoria komputerowe
- Zasilanie
- Bezpieczeństwo IT
- Sieci/infrastruktura
- Sieci przewodowe
- Napędy optyczne
- Monitoring
- Sieci/infrastruktura
- Monitory
- Nośniki danych
- Monitory
- Telefony i smartfony
- Mat. eksploatacyjne
- Oprogramowanie
- Karty graficzne
- Tablety
- Sieci przewodowe
- Akcesoria GSM
- AGD RTV
- Dla Dziecka
- Nowości i zapowiedzi
-
IT GSM
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Kontakt
-
Kategorie
-
Komputery
-
Notebooki
-
Serwery
-
Drukarki/urządzenia wielof.
-
Akcesoria IT
-
Akcesoria komputerowe
-
Zasilanie
-
Bezpieczeństwo IT
-
Sieci/infrastruktura
-
Sieci przewodowe
-
Napędy optyczne
-
Monitoring
-
Sieci/infrastruktura
-
Monitory
-
Nośniki danych
-
Monitory
-
Telefony i smartfony
-
Mat. eksploatacyjne
-
Oprogramowanie
-
Karty graficzne
-
Tablety
-
Sieci przewodowe
-
Akcesoria GSM
IT GSM -
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-












Elektroniczna gra w okręty ze światłem
- Odbiór osobisty 0
- Paczkomaty InPost 12
- Poczta Polska 15
- Poczta Polska (Pobranie) 20
- Kurier (Pobranie) 20
- Kurier 35
Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
606104435 |
Rodzaj | Strategiczne i ekonomiczne |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 2 |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 5 lat |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Produkt na baterie | Tak |
Baterie w zestawie | Tak |
Zasilanie | Baterie/akumulatory AA |
Oznaczenia |
-
Polecane
-
Podobne produkty